Preview

Russian Journal of Industrial Economics

Advanced search

THE FACTORS AND DRIVERS OF VALUE IN THE MANAGEMENT OF THE COMPANY

https://doi.org/10.17073/2072-1633-2013-3-79-82

Abstract

The article reveals the distinctive features of modern concepts in management of company value – factors and drivers of value. These concepts are considered as basic concepts in the organizational model of company’s management. Using the concept of the cost factor and the driver, we have constructed a model of the «Black Box», which would be applied in the management of the company’s capitalization.

About the Authors

A. V. Kouchnirenko
Институт управления и территориального развития Казанского (Приволжского) федерального университета
Russian Federation


V. N. Kouchnirenko
Российский государственный Торгово-Экономический Университет
Russian Federation


References

1. Коумпленд Т., Долгофф А. «Как достичь превосходства в управлении стоимостью компании» (Expectations-Based Management); [пер. Э.В. Конду ко вой]. М.: Эксмо, 2009. 384 с.

2. Анкудинов А.Б. Драйверы стоимости и проблема стимулирования корпоративных менеджеров // Сборник докладов Казанского Государственного Финансово-Экономического Института. Казань, 2009. С. 125.


Review

For citations:


Kouchnirenko A.V., Kouchnirenko V.N. THE FACTORS AND DRIVERS OF VALUE IN THE MANAGEMENT OF THE COMPANY. Russian Journal of Industrial Economics. 2013;(3):79-82. (In Russ.) https://doi.org/10.17073/2072-1633-2013-3-79-82

Views: 938


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2072-1633 (Print)
ISSN 2413-662X (Online)