Preview

Russian Journal of Industrial Economics

Advanced search

RATIONAL MARKETING STRATEGY OF THE RUSSIAN METALLURGICAL COMPANIES

https://doi.org/10.17073/2072-1633-2010-1-26-30

Abstract

The article examines the specific conditions of functioning of Russian metallurgical companies. It proposes the most universal principles which can be used as a basis for a marketing strategies of these companies.

About the Author

I. I. Pichurin
Уральский политехнический институт
Russian Federation


References

1. Пичурин И.И. Блинов Д.В. О стратегии и политике предприятия в области качества // Научно технический сборник: Все о качестве. Отечественные разработки. № 1(28). – М.: НТК «Трек», 2003.

2. Паршев А. Почему Россия не Америка? – М.: Крымский мост, 2000.

3. Кара-Мурза С. Г. Советская цивилизация. От начала до Великой Победы – М.: Изд-во Эксмо. Изд-во Алгоритм, 2005. – 640 с.

4. Роменец В.А., Ильичев И.П. Экономические закономерности стратегии и проблемы черной металлургии // Экономика в промышленности. № 1. 2008.

5. Портер Э., Майкл. М. Конкуренция. Издательский дом «Вильмс», 2000. – 405 с.


Review

For citations:


Pichurin I.I. RATIONAL MARKETING STRATEGY OF THE RUSSIAN METALLURGICAL COMPANIES. Russian Journal of Industrial Economics. 2010;(1):26-30. (In Russ.) https://doi.org/10.17073/2072-1633-2010-1-26-30

Views: 456


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2072-1633 (Print)
ISSN 2413-662X (Online)