Preview

Russian Journal of Industrial Economics

Advanced search

FORMATION OF CUSTOMER-COMPANY STRATEGY BASED ON THE ANALYSIS OF BUSINESS PROCESSES

https://doi.org/10.17073/2072-1633-2012-4-36-41

Abstract

The subject of the article is strategy building for companies acting on dynamic and competitive markets. Client management is a basis of company development. The math model suggested allows to estimate operation activity performance and strategy purpose achievement.

About the Authors

A. S. Zharova
«ГРПЗ» ОАО
Russian Federation


M. M. Esakov
Рязанский государственный радиотехнический университет, Рязань


References

1. Экономический словарь: URL: http://abc. informbureau.com/html/yeiiiiexaneee_eioadan.html (дата обращения 20.08.2012).

2. CRM – современная стратегия ведения бизнеса (клиент-ориентированный маркетинг) Самохвалов Р., менеджер по развитию бизнеса компании Oracle CIS : URL : http://www.polygraphcity.ru/ index.php?option=com_content&view=article&id=86:cr m&catid=6:reklama-marketing-menegment (дата обращения 20.08.2012).

3. Мейер, Маршал В. Оценка эффективности бизнеса / Маршал В., Мейер; [Пер. с англ. А.О. Корсунский]. – М.: ООО «Вершина», 2004. – 272 с.


Review

For citations:


Zharova A.S., Esakov M.M. FORMATION OF CUSTOMER-COMPANY STRATEGY BASED ON THE ANALYSIS OF BUSINESS PROCESSES. Russian Journal of Industrial Economics. 2012;(4):36-41. (In Russ.) https://doi.org/10.17073/2072-1633-2012-4-36-41

Views: 758


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2072-1633 (Print)
ISSN 2413-662X (Online)