SOCIAL COMMUNICATION AND PRODUCE CONCENTRATION AS A FACTOR OF PRODUCTIVE FORCES MANAGEMENT AND COOPERATION ENTERPRISERS
https://doi.org/10.17073/2072-1633-2012-1-43-47
Abstract
In the article discussed the social communication and production operation concentration basic theories according to aspects of cooperation enterprisers as effective producing enterprisers factor using. Analyses of historical stages of communication theory represented and exemplas of use electronic communication in Russian conditions.
About the Authors
N. D. NaidyenovRussian Federation
I. N. Alhimovich
Russian Federation
References
1. Средства коммуникаций и монопольная власть // Market Journal. URL: http://www.marketjournal.com/mikroekonomika/111.html.
2. Сбербанк хочет сэкономить 17 млрд рублей, внедряя идеи своих сотрудников. Business FM. URL:http://businessfm.bfm.ru/news/2011/11/12/new-9.html].
3. Удаленная работа мешает карьере // Business. URL: http://business.rin.ru.
4. Соколов А.В. Общая теория социальной коммуникации:Учеб. пособие. – Спб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002. – 461 с.
5. Найденов Н.Д., Новокшонова Е.Н. Совершенствование организации инновационной деятельности в регионе: по матер. Респ. Коми // «Социальноэкономические реформы: проблемы и пути решения в условиях современного общества». Сб. матер. II Всероссийской науч.-практ. (заочной) конф. – М., 2009. – С. 197 – 201.
6. Валентинова Л., Сидоров А. Общие проблемы надо решать в режиме диалога // Красное Знамя. – 2011. – 8 сентября.
Review
For citations:
Naidyenov N.D., Alhimovich I.N. SOCIAL COMMUNICATION AND PRODUCE CONCENTRATION AS A FACTOR OF PRODUCTIVE FORCES MANAGEMENT AND COOPERATION ENTERPRISERS. Russian Journal of Industrial Economics. 2012;(1):43-47. https://doi.org/10.17073/2072-1633-2012-1-43-47